خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/02 - 15:49
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
درخشان خبر داد:

تصویب طرح ارتقاء محور فنوج-کتیج-رمشک از فرعی به اصلی در کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، از تصویب طرح ارتقاء محور فنوج-کتیج-رمشک از فرعی به اصلی در کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

عبدالناصر درخشان در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اعلام خبر تصویب طرح ارتقاء محور فنوج-کتیج-رمشک از فرعی به اصلی در کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه در تشریح جزییات آن گفت: ما پیگیری ارتقاء محورهای مواصلاتی جنوب استان از فرعی به اصلی را از مدت‌ها قبل در دستورکار داشتیم کما اینکه جلسات متعددی نیز با مسئولان مربوطه برگزار کردیم.



نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: در نهایت با همکاری استانداری طرح توجیهی و مجوزهای ابتدایی لازم به منظور ارتقاء ۱۰ محور حساس که دارای ترافیک سنگین بود تنظیم و برای بررسی و اخذ ردیف اعتبار در کمیسیون ماده ۲۳ به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شد.  



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این طرح در جلسه اخیر کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه کشور به تصویب رسید و در پی آن ردیف اعتباری نیز در بودجه سال 1402 برای آن لحاظ خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 352485
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار